pondělí 11. listopadu 2013

LISTOPADOVÝ NAILBOX

Můj první Nailbox je konečně doma a já Vám nyní ukáži, co jsem v něm našla, moje názory a dojmy.



V první řadě chci říct, že mě opravdu nadchlo, jak byla krabička zabalená a ozdobená. Krabička dorazila v hnědém papíru, zalepená modrou páskou.  Po roztrhání papírů na mě čekala bílá krabička s nálepkou NAILBOX, kterou jistě ještě využiji. Spolu s boxem dorazili i různé brožurky a letáky na spoustu akcí. 
Bylo to jako rozbalovat vánoční dárek. Když jsem krabičku otevřela čekal na mě průvodce všemi výrobky, co Nailbox obsahuje, zavázaný červenou stuhou s mašlí. Pod dopisem bylo spousty hoblinek, ze kterých jsem už jenom lovila výrobky, které pro mě Nailbox připravil.



















Jako první jsem objevila pytlíček s multifunkčními tyčinkami na nehty a nehtovou kůžičku. 


Tyto tyčinky moc dobře znám a jsem mi velkým pomocníkem při úpravě nehtů, takže mi udělali opravdu radost.


Další věc, co jsem v krabičce našla byli tři malé pytlíčky s ozdobami na nehty.

(3D nail stickers s květy, Easy nail art s podzimními listy a samolepící šablona na francii)





Jako další jsem našla skleněný pilník a mýdlo vyrobené z přírodních surovin, mýdlo má vonět po kávě, ale já z toho cítím neutrální vůni.

















Posledními 2 výrobky byli: tipy na nehty pro francouzskou manikúru a LAK ORLY, ze kterého mám největší radost, a po kterém jsem již dlouhou dobu toužila. Barva je na mě sice trochu světlá, ale výborně ho využiji na právě zmiňovanou francii. 


 


Trochu mě zklamal štěteček u laku, čekala jsem ho trochu větší, ale jinak je lak kvalitní a s 2 vrstvami krásně kryje. 
Zklamalo mě také to, že v krabičce chyběl z letáku slibovaný AIRBRUSH, ideální pro nehty pod UV lampou, kterou vlastním.

Jinak jsem z krabičky byla přímo nadšená, je to opravdu takové malé překvapení každý měsíc. Chválím také za výborný nápad. Konečně je tu něco nového a ne ten nespočet nejrůznějších beauty krabiček apod. 


 

2 komentáře: